برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

نظرات (12)

مامان الی...
2 مرداد 94 13:24
سلام مامان آینده امروز جشن تولد گل پسرمون علی آقاست میشه بیای تو وبلاگش بهش تبریک بگی می خوام کلی یادگاری از دوستای خوبش براش به یادگاری بمونه ممنون از لطف و مهربونی هات...
مامان مهربون
پاسخ
چشم
مامان الی...
3 مرداد 94 18:10
سلام گلم ممنون از بابت پیام تبریک خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم انشاالله چند روز دیگه عکسای تولد رو هم میذارم حتما بیاین ببینید
مامان مهربون
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم، انشالا منتظر عکسا هستم
مامان الی
3 مرداد 94 18:56
عزيززم، توكل بخدا ، انشااله اين نشونه ي خوبه كه قرار ني ني مهمون دلت بشه
مامان مهربون
پاسخ
نمیدونم، خدا کنه همینطور باشه که میگی
مامان الی
7 مرداد 94 8:44
سلام نرگس جووونم چطوري؟ چه خبر؟
مامان مهربون
پاسخ
سلام عزیزم، خبر خاصی نیست جز اینکه پریود شدم
مامان الی
14 مرداد 94 8:46
سلام گلم، خوبي؟ در چه حالي؟ خبري ندارم ازت!
مامان مهربون
پاسخ
سلام الی جونم ببخشید یه کم بی حوصله م انگیزه ای واسه وبلاگ ندارم خوبی تو گلم؟
مامان الی
15 مرداد 94 15:10
منم همين، دست و دلم به نوشتن نميره، اما انشااله كه ني ني تو به همين زودي مياد و ميايي مينويسي، منم بد نيستم ميگذرونم، اميدت رو از دست نده ، بدترين چيز همينه كه استرس داشته باشي ، توكل به خدا عزيزم
مامان مهربون
پاسخ
فدای تو عزیزم
مامان فرناز
17 مرداد 94 0:04
انشاءاله به زودي خوش خبر مي شي خانومي اميددارم
PARDIS
19 مرداد 94 16:23
سلام خانوم. خوبی؟ من امروز وبلاگت رو خوندم و از ته دلم از خدا خواستم بزودی زود دامنت سبز بشه. هم شما و هم تمام خانومایی که آرزوی بچه دارن. توکلت به خدا باشه.
مامان مهربون
پاسخ
سلام عزیزم، مرسی از دعای خیرت خانومم
مامان آینده
20 مرداد 94 23:06
سلام عزیزم خوب هستی ؟ به خدا توکل کن انشاالله به زودی خدا یه نی نی تو دلت میزاره
مامان مهربون
پاسخ
انشالا، توکل به خدای مهربون انشالا شمام به زودی زودی نی نی دار شی عزیزم
مامان الی
30 مرداد 94 18:04
تو هم مثل من نيستي؟
ثمره
30 مرداد 94 21:22
سلام مامان مهربون، هروقت خدا صلاح بدونه مطمئن باش بالاخره فرشته ی قشنگت خواهد آمد... ان شالله به تمام آرزوهای قشنگت برسی، منم منتظر هدیه ی از سوی خدا هستم، خوشحال میشم به منم سربزنید،وبیشتر باهم در ارتباط باشیم،منتظرم
مامان مهربون
پاسخ
سلام عزیزم انشالا چشم انشالا شمام به زودی مادر شی
مامان الی
3 شهریور 94 20:47
سلام عزيزم خوبي؟ خبري نيست؟
مامان مهربون
پاسخ
نوچ