برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

یک مسافرت متفاوت

1394/6/5 17:26
نویسنده : مامان مهربون
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم

خوبی قربونت برم؟محبت

نیستی و نمیای، من حالم خیلی گرفته ست
انشالا خدا به خاطر خوبی و پاکی خودت به من لطف کنه که تو رو داشته باشم

واست گفته بودم که 15 شهریور عروسی دایی جان شماست
اگه خدا بخواد من و بابا جونت با مادر و باباحاجی شما میریم واسه عروسی

من یک ماه میمونم اما رامین بعد از دو هفته برمیگرده، چون کارش زیاده
فک کنم سفر خاطره انگیزی بشه.

کاشکی تو هم بودی جوجه م

ولی خب قول میدم هر چیز خوشگلی که دیدم واست بخرمآرام
 

پسندها (3)

نظرات (2)

آمنه
8 شهریور 94 21:44
سلام دوست خوب من. امیدوارم یه سفر عالی داشته باشین. مواظب خودت باش.
مامان مهربون
پاسخ
مرسی قربونت برم
سمانه
26 شهریور 94 9:51
ان شاءا... زود زود خود نی نی هم میاد عزیزم
مامان مهربون
پاسخ
مررررررسی سمانه جونم