برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

خریدای نی نی

1394/6/29 3:10
نویسنده : مامان مهربون
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونم

خوبی مامانی؟

فک کنم این ماه هم نیومدی تو دلم مهربونمغمگین امروز موعد پریه خیلی دل درد دارم، نمیدونم اون تو چه خبره

راستی ما الان کلگری هستیم، خونه دایی جون شما

عروسیشون خیلی خوش گذشت جات خالی بود واقعا

عزیزدلم یه کوچولو واست لباس خریدم ، خیلی سخته بدون دونستن جنسیت آدم بخواد خرید کنهبی حوصله

ولی خب در حد لزوم خوبهآرام
قربونت برم الهی ، خیلی دوست دارم عزیزدلممحبت

این یه آلبوم گوگولی و هیجان انگیزه، تمام اتفاقات و تغییراتت رو میشه توش ثبت کردمحبت

از کتاب فروشی پیش خونه دایی جونت خریدمش

قربون خودتو غذا خوردنت بشم من، انشالا بازم ظرفای خوشگل برات میگیرم عشقم

اینام خشک کنه، وااسه خشک کردنت بعد از شستشوزبان

اینام دو تا دورپیچ واسه وقتی که خیلی نی نی هستی که بشه راحت بغلت کرد عشقم

این زرافه خیلییییییییییییی عشقه، موزیکال هم هست، مطمئنم دوسش داری خیلی زیاد.

خب اینا خریدای کانادا بودن

مامانی جونم اینا رو موقتی داشته باش، انشالا به زودی کلی خریدای دیگه بهش اضافه میشهچشمک

انشالا زودی بیا تو دلم که بتونم مطابق با جنسیتت واست خرید کنم قربونت برم عزیزدلممحبتبوس

فعلا خدا نگهدار من برم دیگهبای بای

پسندها (4)

نظرات (5)

سمانه
29 شهریور 94 16:42
خیلی قشنگ بود عزیزمممممممممم ان شاءا... بزودی ازشون استفاده کنی
مامان مهربون
پاسخ
قربونت عزیزدلم
مامان آینده
2 مهر 94 0:03
سلام عزیزم خوب هستی چه لباسای خوشگلی مبارک نی نی باشه انشاالله نی نی هر چه زودتر بیاد تا بتونه از این لباسای خوشگل تنش کنه
مامان مهربون
پاسخ
سلام عزیزدلم، انشالا زودی با هم مامان شیم، به جون خودم همیشه به یادتم، انتظار خیلی سخته، من که دیگه دارم کم میارم انشالا خیلی زود لطف خدای مهربون شامل حالمون بشه
آمنه
2 مهر 94 12:51
مباااارکهههه دوست خوووبم. ایشالله زود زود نی نی بیاد بپوشدشون.
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزدلم، انشالا زودی هم نی نی خودت بیاد عشقم
مامان الی
6 مهر 94 9:31
عزيزم مبارك باشه چه لباساي قشنگي، انشااله هر چي زودتر تن ني ني كني اين لباسارو، به سلامتي استفاده كني تك تكشون گلم
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزم، خوشگلن الی؟ حس میکنم زشتن
مامان الی
11 مهر 94 8:58
نه بابا نرگس جون، خيلي خوشگلن، چرا فكر ميكني خوب نيست، عاليه، انشااله زودتر ني ني بياد و زودتر تنش كني عزيزم