برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

خبرای خوب و قشنگ...

1394/11/15 12:34
نویسنده : مامان مهربون
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جون دلم، خوبی قربونت برم؟
مطمئنم که خوبی، مگه میشه پیش خدا باشی و بد باشی؟محبت

چند تا خبر دارم واست، خبرای حسابیخندونک اولش اینکه ماه پیش تقریبا همین موقع ها من دل درد خیلی بدی داشتم
رفتم دکتر گفتش یه تخمک داری که هنوز آزاد نشده، خلاصه آمپول داد برای آزاد شدنش، منم واسه اولین بار توی این یک سال آمپول زدم به خاطر شماچشمک تخمک آزاد شد و شما نیومدیدلخور دکتر جان گفتن که تنبلی نداری، پلی کیستیک هم که نیستی پس برو عکس رنگی ، خلاصه سه شنبه هفته پیش رفتم عکس رنگی، و سه شنبه این هفته جوابش آماده شد بردم پیش دکتر
خداروشکر دکتر گفت هیچ مشکلی نداری، پریود شدی بیا دارو بدم برای ماه بعدبی حوصله و من قراره برای اولین بار دارو بخورم
خداروشکر مشکلی ندارم ولی واسه اینکه شما نی نی تنبلم زودتر بیای لازمه دیگهچشمک

 

یه خبر دیگه هم اینکه بابا جونت رفت زالو انداختخندونک انشالا واسش تاثیر داشته گیجباید آزمایش و سونوگرافی هم بره که جوابشو ببرم به دکتر نشون بدم، ولی بس که سرش شلوغه اصلا نمیرسه که بره

هفته آینده هم که کلا میره ماموریتسکوت

خب حالا خبرای خوب دیگه رو بگم

قراره یه خوشگل خانوم دیگه به خانواده مون اضافه بشه، دومین خواهر کوچولوی منمحبت
این خوشگل خانوم میشن تانیا خوشگله دختر دایی وحید شمامحبتمحبت

و البته عمه فریده شما هم باردارن و یه نی نی دخملی ناز تو دلشونه محبت

اینارو هم واسه تانیای عشقم بافتم

انشالا فرصت داشته باشم واسه دخمل عمه شما هم میبافمآرام

 

و البته یه خبر دیگه هم دارمممممممممممم
دایی سعید شما هم بابا شدنمحبت البته هنوز جنسیتش معلوم نیست انشالا تا هفته آینده مشخص میشهمحبت

کلی نی نی داریم خداروشکرمحبت
 

انشالا شمام به وقتش، هرموقع خدای عزیزم میخواد بیای و زندگیمونو روشن کنیمحبت

خیلیییییییی دوست دارم مامانیبوس

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان الی
15 بهمن 94 13:38
بابا هنرمند، چقدر قشنگه، مباركش باشه، عزيزززم خيلي خوشحال شدم ديدم مثل قبل انقدر با انرژي اومدي ، انشااله منتظر خبراي خيلي خوب هستم ازت، ميبوسمت
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان الی
20 بهمن 94 13:23
سلام نرگس جونم، خوبي؟ سلامتي؟ عزيزم منتظر خبراي خوب هستم، مطمئنم اين ماه نتيجه ميگيري، حتما بهم خبر بده عزيززم، دوستت دارم هوارتااااا
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزم خوبم شکرخدا
سمانه
22 بهمن 94 10:15
نرگس جون ان شاءا... زودی نی نی خودت بیاد
پریسا
29 بهمن 94 11:48
سلاممم عزیزمممم چه پست قشنگ و پرانرژی . به به قدممم نی نی های جدید مبارکه خانم هنرمنددد ایشاله پست هات همیشه اینجور پرانرژی باشه . ایشاله پست بعدی خبررر اومدن نی نی تو دلت باشه عزیزمممممم
مامان مهربون
پاسخ
سلام پریسا جونم، مرسی عزیزدلم، انشالا واسه خودتممممم
مامان الی
10 اسفند 94 13:51
سلام گلم، چطوري؟ خوبي؟؟ سلامتي؟ مشغول خونه تكوني هستي؟؟ دلم برات تنگ شده بود گفتم بيام حالتو بپرسم...
مامان مهربون
پاسخ
مرسی از احوال پرسیت
نسیم
12 اسفند 94 15:36
سلام عزیزم خوبی؟ مرسی مهربون بابت تبریکت ایشششالا تو و تمام منتظرا هم از انتظار دربیاین ک میدونم خیلی سخته...
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزم، انشاءالله