برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

بوی عیدی...

1393/12/16 8:44
نویسنده : مامان مهربون
792 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم
خوبی مامان جان؟ پیش خدای مهربون خوش میگذره؟ 

12 اسفند سالگرد عقد من و بابا جان شما بود، روز خیلی خوبی بود، و جای شما هم بسیار خالی، از چند وقت قبلش تا دو سه روز بعدش من هدیه های زیادی از طرف همسرجان دریافت کردم، خیلی خوب بودزبان

بامزه ترینش یه جعبه 36 تایی مداد رنگی بودخندونک که من عاشقشم.

یه شام رمانتیک و عاشقانه هم توی رستوران کازیوه، که البته من حالم بد شد، بسیار زیاد تهوع داشتم و نتونستم شامم رو بخورم و بابایی هم با قیافه این شکلی غمناکشام میخورد.

دو روز پیش هم با بابا رفتیم برای خواهرات یه چیزایی عیدی خریدیم، که البته هنوزم ادامه داره، من سرما خوردم هوا هم سرد بود نتونستم بیشتر بگردم و خرید کنم، ادامه خریدامم مونده، کم کم تا یه هفته دیگه تمومشون میکنم.

بهت نگفته بودم خواهر برادر داری نه؟ 

شما 3 تا خواهر و دو تا داداش داری، شیرین از 2.5 سال پیش خواهرت شده، لیلا، حسین، ستاره و امیرحسین از 2 سال پیش.

از بین دختر و پسرای نازنینم فقط لیلا رو دیدم، و همه قلب منو مال خودش کرده، هر موقع که بتونم میرم میبینمش، برای شیرین هم غیر مستقیم هدیه میفرستم. اما متاسفانه تا الان موفق به دیدن حسین، ستاره و امیرحسین نشدم.

انشالا خدا بهم کمک کنه، باری که بر دوشم هست رو بتونم به راحتی حمل کنم.

نازنینم، مطمئنم لیلا خواهر خوبی واست خواهد بود، خیلی دختر نازنین، درسخون، زیبا، با ایمان و با اخلاقیه خدا حفظش کنه.

دیگه خبری نیست....

کلی ذوق تعطیلات عید و تفریح و استراحت و خوش گذرونی رو دارمآرام

منتظرتم عزیزدلممحبتبوس، تعطیلات عید رو باهامون باشی خیلی خوبهچشمک

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان آینده
17 اسفند 93 23:20
سلام عزیزم خوب هستی ؟ سالگرد عقدتون رو تبریک میگم ایشالا همیشه در کنار هم سالیان سال شاد و خوشبخت با بچه هاتون زندگی کنین انشاالله سال دیگه همین موقع نی نی تو بغلتونه
مامان مهربون
پاسخ
قربونت برم عزیز دلم مرسی، انشالا نی نی توی بغل جفتمونه عزیزم
ارمغان بهشت
18 اسفند 93 10:48
سلام عزیزم سالگرد عقدتون مبارککک هرچند دیره خوش بحال نی نی شما که مامان مهربونی مثل شما داره
مامان مهربون
پاسخ
ممنون عزیزدلم. چه فایده نی نی منو دوس نداره نمیاد
ارمغان بهشت
18 اسفند 93 19:59
پناه بر خدا این حرفا چیه میزنی دختر!؟ مطیع خواست خدا باش و دعا کن
مامانی
19 اسفند 93 13:01
سلام ببخشیدباکمی تاخیر،سالگردعقدتون مباررکان شاا....سال 94 سال خوبی براتون باشه
مامان مهربون
پاسخ
مرسیییییییییییی
آمنه
23 اسفند 93 13:02
سلاااام نرگس جوووونم. چقدر قشنگ و از ته دل می نویسی.... واقعا لذت بردم.... ایشالله به زودی مامان میشی.
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزدلمانشالا...انشالا شما هم به زودی مامان شی عزیزم
مامان الی
24 اسفند 93 19:56
به به ماماني، خوبي؟ سالگرد عقدتون مبارك، انشااله كه سال خيلي خوبي داشته باشي گلم، انشااله كه ني ني زودي بياد تو دلت. منم همين دور و ورام
مامان مهربون
پاسخ
قربونت عزیزدلم، ممنونانشالا به زودی خودتم مامان شی