برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

انتظار انتظار انتظار...

1394/4/21 14:15
نویسنده : مامان مهربون
451 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم، خوبی مامانی

وای هفته پیش انقدر درگیر بودم از این ور به اونوربی حوصله

یکشنبه صبح رفتیم آنکارا واسه انگشت نگاری برای ویزای کانادا، با مامان جون و بابا حاجی و بابا رامین شما

سه شنبه برگشتیم تهران، وای عزیزم اونجا انقد لباس بچه های ناز دیدم، ولی خب هیچی نخریدمغمگین بابا حاجی میگفت تو که نی نی نداری بذار وقتی که نی نی داشتی واسش همه چی بخرغمگین

از فرودگاه هم رفتیم قم خونه دایی رضای شما بعدش چهارشنبه هم رفتیم خرم آباد

عمو علیرضا و مریم خانم و کیان کپلو اومده بودن ایران رفتیم خرم آباد که ببینیمشون.

جمعه هم با بابا جونت برگشتیم تهران.

دیروز رفتم دکتر، گفتم خانم دکتر این نی نی ناز من 6 ماهه که میخوامش ولی نمیاد، یه چند تا قرص داد و یه آزمایش برای من و یه آزمایش برای بابا

گفت تا دو ماه دیگه اگه با این قرصا نتیجه نگرفتی و یا اگه خدای نکرده جواب آزمایشا خوب نبود باید یه سری آزمایشای تکمیلی انجام بدیم.

دکترم رو هم عوض کردم، الان پیش خانم دکتر موید محسنی میرم، وای عین فرشته ها میمونه، خیلی خیلی مهربون و دوس داشتنیه.

مامانی سه روز دیگه موعد پریودمه، کاش دیگه نیاد، کاش الان تو دلم باشی قربونت برممتنظر

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان الی
21 تیر 94 19:47
ااااااا داري ميري كانادا؟ براي زندگي؟؟؟ انشااله كه مشكلي نيست عزيزززم ني ني ناز داره با ناز مياد
مامان مهربون
پاسخ
نه عزیز دلم متاسفانه هر کاری میکنم شوهرم راضی نمیشه که برای زندگی بریم اما عروسی داداشمه، اگه خدا بخواد و ویزا بدن برای عروسی میریم انشالا این نی نی کپلی هم بیاد دیگه، خسته شدم
نسیم
21 تیر 94 21:00
سلام عزیزم من اومدممممم
مامان مهربون
پاسخ
کجا بودی خوووووو مردم از بس به وبت سر زدم منتر عکس نی نی بودم، فک کردم نی نی دار شدی و دیگه نیومدی انشالا زودی نی نی نازت بیاد تو دلت
مامان الی
21 تیر 94 23:30
هان از اون لحاظ، انشااله به سلامتي، با دلخوش، بريد و برگرديد، انشااله ني ني هم مياد نرگس جونم الان فصل شير و دوغ شتره ميگن براي باروري تخمك گذاري خيلي خيلي خوبه تا هست بگير بخور انشااله موثرباشه بوس بوس
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزم شیر شتر بدمزه نیست الی؟ از کجا بخرم دوستم؟
مامان نفیسه
22 تیر 94 10:33
انشاله بسلامتی خوش بگذره گلم هر چی خیره دعاگو بودم دوستت دارم
مامان مهربون
پاسخ
قربونت برم عزیزم، ممنون از اینکه دعام کردی خانم
مامان الی
23 تیر 94 8:44
عزيزم اتفاقا مزش خوبه البته باز سليقه ايي من مشكلي ندارم، دقيق نميدونم ولي يه لبنياتي دم خونه مامانم باز شده از اين لبنياتي هايي كه محصولات باز دارند از اونا گرفتم البته باز نيست بسته بندي از خرداد تا مرداد تو اين سه ماه شير و دوغش تازه س مواد نگهدارنده ندارد
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزدلم، پیدا کنم حتما میخرم، مرسی که گفتی عزیز
آمنه
23 تیر 94 10:18
سلام دوست خوشگلم. ایشالله که همه چی جور میشه و میرید عروسی. نی نی هم میاد... ناز داره دیگه.... باید یکم نازشو بکشی. ایشالله به زودی میاد.
مامان مهربون
پاسخ
انشالا که همه چیز خوب پیش بره و این نی نی نازنازو هم بیاد دیگه
مامان الی
24 تیر 94 20:18
اره گرونهيادم رفت بهت بگم، ولي مفيده يه بار شيرشو بخور يه بار دوغشو بخور، راستي چايي كوهي هم خيلي موثره وقتي پريود ميشي بخور در موقع هاي ديگه نخور از روز اول پريود تا روز هفتم پريود روزي يه فنجون دم كن بخور تخمك هاتو فعال ميكنه، من خودم ميخورم دائم گاهي هم با اين دم كرده براي خودم كاچي درست ميكنم
مامان مهربون
پاسخ
نوش جونت عزیزم مرسی از راهنمایی هات نازنین