برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

خاطرات بی تو بودنم...

1393/1/15 23:30
نویسنده : مامان مهربون
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین من

خیلی وقته که برات چیزی ننوشتم اما همه ش به یادت بودم عزیز نازنینم

12 اسفند جلسه دفاعیه پایان نامه ارشد مامانی بود، فعلا از درس خوندن راحت شدم تا بعد از این ببینم خدا چی میخواد

چند روز بعد از دفاع من با بابایی یزد موندیم و خوش گذروندیم، یه شلوارک ورزش پهلوانی هم خریدیم حالا شما دختر باشی یا پسر باشی فرقی نداره مال خودته عزیزم

ماچ

بعدشم یه دونه از این حوله لباسیا هم واست گرفتیم که عکساشونو بعدا واست میذارم باشه؟

ایام عید هم بد نبود، نمیدونم امسال چرا اصلا حال و حوصله نداشتم، خیلی بهم خوش نگذشت

ناراحت

پسردایی شما هم که تازه به دنیا اومده، محمد سینا، کلی دل ما رو هوایی کرد که زودتر دست به کار شیم واسه به دنیا اومدن شما

اما مشکلات زندگی پشیمونمون کرد

ناراحت

فعلا باید سماق بمکیم ببینیم صلاح خدا کی باشه که روی ماه و نازنینت رو ببینیم عزیز دلم.

خیلی دوست دارم، فدای تو

پسندها (2)

نظرات (2)

فرزند صالح
16 فروردین 93 12:49
عزیزم مشکلات برای همه هست. هرچی هم دیرتر بشه شاید یه مشکلاتی حل بشه و یه مشکلات جدید اضافه بشه.. منم مثل شما منتظر نی نی ام. اگه دوست داشتی لینکم کن
مامان باران
22 فروردین 93 14:47
سلام دوست عزیزم شرایطت خیلی شبیه منه منم به شدت دلم نی نی میخواد ولی فعلا آمادگیشو نداریم دوست داشتی بهم سر بزن