برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

من غمگینم :(

1394/8/25 16:30
نویسنده : مامان مهربون
821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم

خوبی؟
من اصلا خوب نیستم
فک میکردم این ماه، دیگه آخرین ماهه انتظاره
10 ماه شد و هنوز تو نیومدی...
اگه همون ماههای اول اومده بودی توی دلم، الان بغلم بودیدلشکسته

نمیدونم حکمت خدا چیه
نمیدونم چرا اینجوری میشه، من خیلی دوست دارم، تمام فکر و ذکرم پش توء
خودت از خدا بخواه که زودی بیای پیشمون عزیزمغمگین

خدا جونم...
خدا جونم، خدا جونم...

راستی من الان یک ماهه که دیگه سر کار نمیرم، فقط به خاطر تو
اونجا محیطش اصلا مناسب نبود، دوس داشتم تورو با یه روح پاک توی وجودم پرورش بدم
و اونجا محیط بدی بود، همکارام آدمای مقیدی نبودن، و من خیلی اذیت بودم، استرس کاریمم خیلی زیاد بود
فک کردم این ماه که آروم بودم تو حتما میایغمگین

راستشو بخوای خیلی ناراحتم، خیلی

خدایا خودت به من ارامش بده عزیزدلممحبت

پسندها (2)

نظرات (3)

الي
2 آذر 94 18:19
عزيزدلم، حتما كه اين ماه حتما ني ني مهمون دلت ميشه، تو به آرامش برس، باقيش درست ميشه، نبينم دوست خوبم غمگين باشه هاااا، توكلت رو از دست نده، سوره ي ولعصر رو زياد بخون
سمانه
26 آذر 94 19:21
نرگس جون ان شاءا... نی نی زودی میاد تو دلت
مامان مهربون
پاسخ
توکل به خدا، انشالا
ارمغان بهشت
21 دی 94 19:23
سلام عزیزم چقدر کار خوبی کردی که از اون محیط اومدی بیرون به خدا امید داشته باش هر وقت صلاح دونست بهتون نی نی مامانی میده البته واقعا نمیدونم اگه خودمم بودم بعد 10 ماه هنوز روحیه داشتم یا نه ، بهر حال گفتن راحته اما بیا سعیمونو بکنیم و امیدمونو بیشتر کنیم به خواست خدا راضی بشیم حتما خدای مهربونم به خواستمون پاسخ می ده امیدوارم زود زود خبر بارداریتو بخونم عزیــــــــزم
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزدلم، انشالا منم به زودی خبر مامان شدنتو بخونم عزیزم