برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

حس مادری...

1393/10/9 22:33
نویسنده : مامان مهربون
555 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر من قشنگ ترین لذتی که یک زن میتونه درک کنه، حس مادر شدنه
اینکه بتونی یه نفر رو در وجود خودت پرورش بدی، با هم نفس بکشین با هم بخورین، قلباتون با هم بزنه....
وای خدای من خیلی لذت بخشه...

امروز رفتم جواب آزمایشهام رو به دکتر نشون بدم، از دیدن خانومای باردار واقعا لذت میبردم، 
توی دلم انگار رخت میشستن، با دیدنشون تمام وجودم پر از شادی میشدآرام

خدایا نخواه و در سرنوشت من هیچوقت اینطور قرار نده که من مادر شدن رو، باردار بودن رو تجربه نکنمغمگین
خدایا خواهش میکنم، و که ارحم الراحمینی، تو که بخشاینده و مهربانی...

دکتر گفت خداروشکر هیچ مشکلی نداری، برو واسه اقدامخجالت

بعد گفت واکسناتو زدی؟ منم گفتم نهترسوگفت ای باباااااااااااااااااااااااااا، برو بزن دیگه،
اگه سرخچه رو بزنی تا 3 ماه بعدش نباید اقدام کنی
اگرم میخوای اصلا نزن.

اما بابا جونت گفت حتما برو بزن، احتیاط شرط عقله
خیلی ناراحتم که 3 ماه عقب افتادگریه

هرچی خدا میخواد، انشالا تو این فرصت همه چیز مرتب تر و بهتر پیش بره،
و تو هم خیلی زود زود زود بیای توی دل من، که من  با تمام وجودم تپش قلبت رو،
تکوناتو، اذیتت هات رو حس کنم.بغل

عاااااااشقتم عزیزمبوسبوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (4)

نظرات (2)

الي
10 دی 93 16:12
ااااااااا واكسن ديگه چيه؟؟ عيبي نداره بي حكمت نيست حتما واكسن هاتو بزن بعد اقدام كن عزيزم انشااله به سلامتي باشه دوست جونم، اقدام هر دو افتاده برا سه ماه ديگه راستي فقط همين واكسن رو بايد زد؟
مامان مهربون
پاسخ
سلامت باشی عزیزیم واکسن دو گانه دیفتری-کزاز، هپاتیت و این سرخچه خاک بر سر
مامان فرناز
11 دی 93 23:29
سلام هزيزم انشاءاله به سلامتي و بي دردسر ني ني خوشگلت بياد پيشتو طعم شيرين مادر شدن رو هزاران دفعه بچشي گلم
مامان مهربون
پاسخ
انشالا، انشالا