برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

دومین و سومین قدم...

1393/10/16 19:31
نویسنده : مامان مهربون
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیکمآرام
امروز بالاخره رفتم واکسن زدمخندونک کزاز و مرحله اول هپاتیت
جفت دستام فلج شدهگریه
ایشالا که زودتر بهتر شه، به احتمال خیلی زیاد واکسن سرخجه رو نمیزنم چون توی آزمایش خونم ایمنی نشون داده، حالا بازم باید با دکتر مشورت کنم ببینم چی میگه.

ایشالا از فردا شب یه دوره 15 روزه میخوام پیاز درمانی کنم، خودم واسه خودم تجویز کردمخندونک
تا یک ماه آینده هم همسر جان رو تقویت میکنم، بعدشم بسم الله...چشمک

خودمم دیگه رژ نمیزنم، هله هوله هم ممنوع، ورزش و میوه سبزی هم که سر جای خودشآرام

انشالا ببینیم خدا چی میخواد.

نی نی جان، برای دایی و زندایی دعا کن باشهغمگین من از خجالت اونا خیلی اکراه از دعوتت دارم عزیزم، از خدا بخواه کمکشون کنهگریه

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان فرناز
16 دی 93 22:22
عزيزم انشاءاله به سلامتي گلم انشاءاله روزي پست خبرخوشت رو بخونم
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیز دلم، برام دعا کن خدا بهم آرامش بده، حال خوبی ندارم
مامان الی
17 دی 93 9:14
سلام عزيزم، دلم برات تنگ شده بود، نرگس جان مگه تا سه ماه نبايد صبر كني چون واكسن زدي؟ انشااله كه هر چي خيره برامون پيش بياد، راستي رژلب مگه ايراد دارد؟
مامان مهربون
پاسخ
سلام عزیزدلم، منم دلم برات تنگ شده بود عزیزم واکسن سرخجه تا سه ماه بعدش نباید باردار شی، من سرخجه رو نزدم، ظاهرا قبلا زده بودم، من هپاتیت و کزاز رو زدم، اونا هم مشکلی ندارن. رژ لب هم سرب داره دیگه، نزنیم بهتره
✿نسیم✿
8 بهمن 93 16:56
به به باریکلا خانوم فعال منکه فقد همون ماه های اول رعایت کردم بعدش دیگه اصصصلا ایشالا اونام زودتر صاحب نینی شن انتظار واقعا سخته
مامان مهربون
پاسخ
من که فعلا در حال رعایت کردنم، احتمالا تا چند وقت دیگه منم میشم اصصصلا انشالا خدا آرزوی همه رو برآورده کنه