برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

در باب تربیت فرزند

1393/10/21 15:50
نویسنده : مامان مهربون
474 بازدید
اشتراک گذاری

در باب تربیت فرزند پرسیدم که بهترین راه تربیت کردن چیست؟

گفت: فرزند خود را مثل فرزند همسایه بزرگ کن

پرسیدم چگونه؟

گفت: وقتی فرزند همسایه در خانه تو میهمان است به او احترام میگذاری،

حالش را میپرسی،

وقتی از مدرسه برگشت ابتدا سراغ کیف و نمراتش نمیروی،

در رابطه با نوع غذا نظرش را میپرسی،

درباره زمان خوابیدن با او مشورت میکنی،

نظرش را خیلی از مواقع جویا میشوی،

پیش او با همسرت دعوا نمیکنی،

بدان که فرزند تو و فرزند همسایه هر دو در خانه تو میهمان هستند

یکی چند روز و آن دیگری چند سال،

کافی است بدانیم این احترام است که احترام می آفریند و نه احساس مالکیت

پسندها (7)

نظرات (10)

مامان الی
22 دی 93 17:15
خيلي قشنگ بود عزيزم چه خبرا دوست جونم؟
مامان مهربون
پاسخ
خبر سلامتی و انتظار
مامانی
23 دی 93 16:58
ممنون خیلی آموزنده بود خاله جووون
مامانی
23 دی 93 16:59
به ماهم سربزن خاله جوونی
مامان مهربون
پاسخ
چشم حتما
مامان الی
23 دی 93 18:23
دوست جونم رفتي برا اقدام، اي بلا
مامان مهربون
پاسخ
آره اگه خدا بخواد الی جونم
مادر
24 دی 93 12:52
ان شاء الله هرچه زودتراین انتظاربه پایان برسه وعکس نی نی تون ببینیم
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزمانشالا فدای شما
مامان الی
24 دی 93 13:26
نرگس جون چند وقت اسيدفوليك خوردي؟
مامان مهربون
پاسخ
من خیلی وقته که یه قرصی میخورم که فولیک اسید هم داخلش داشت، اما تقریبا دو ماهه که فولیک اسید رو هم به صورت جداگانه استفاده میکنم
مامان الی
5 بهمن 93 17:18
سلام دوستم چطوري؟ كجايي؟ نيستي؟ چه خبرا؟
مامان مهربون
پاسخ
سلام عزیزم، خوبم شما چطوری، امتحانات تموم شد؟ من همینجام، خبر خاصی هم نیست این ماه اقدام بودم، منتظرم ببینم پری میاد یا نه، مطمئنم که میاد
مامان الی
8 بهمن 93 16:31
نه انشاله كه ني ني اومده نگران نباش، يكشنبه آخريشه حتما خبراي خوب رو زود بده منتظرما
مامان مهربون
پاسخ
بعید میدونم الی، دارم از دل درد میمیرم هر چی خدا میخواد
✿نسیم✿
8 بهمن 93 16:51
عالی بود
مامانی
9 بهمن 93 13:25
راستی عزیزم با اجازتون شما رو لینک کردم
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزم، منم لینکتون میکنم