برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

نظرات (9)

محمد
10 بهمن 93 18:29
دوست من بروزم با مطلب : "با خوردن بادام، چربی شکمتان را از بین ببرید"
مامان الی
11 بهمن 93 17:10
چي شد دوستم؟
مامان الی
11 بهمن 93 17:15
عزيزم اميدت به خدا باشه خداروشكر مشكلي نداري كه فقط زمان ميخواد تا ني ني دار بشي، استرس نداشته باش، استرس سمه برات، باعث ميشه كه هي عقب بيوفته، توكلت به خدا باشه عزيزم پاك شدي امان نده يك شب درميون اقدام داشته باش، مخصوصا از روز دهم تا چهاردهم پريودت، انشااله اين ماه با خبراي خيلي خيلي خوب ميايي، نگران نباش عشقم نرو تو فاز انرژي منفي
مامانی
11 بهمن 93 18:41
سلام خانم گلی وای دلم پوکید چی شده مگه؟؟؟؟؟
مامان مهربون
پاسخ
قربونت عزیزم، منتظر بودم، اما پریود شدم
مامانی
12 بهمن 93 15:03
سلام خانم گلی در مورد اون پستم تو ادامه مطلبش گفته بودم کهدزد اومده بود تو پارکینگمون کامپیوتر و باتری ماشینو دزدیده بود .... وای گفتم چی شدههههه فدای سرت عزیزم البته می دونم خیلی انتظار سخته و بدتر اینکه جوابم نگیری اما توکل کن به خدای مهربون خدا رو شکر کن که مشکل دیگه ای نداری
مامان مهربون
پاسخ
ایشالا تنتون سالم باشه، مال جاش زود پر میشه ایشالا که مشکلی نباشه، میدونی داداشم و خانمش خیلی ساله که مشکل دارن، من خیلی ترسو شدم
مامانی
12 بهمن 93 15:04
راستی اسمم زهراس و اهل شیرازم
مامان مهربون
پاسخ
خیلی خوشبختم زهرا جان، منم نرگسم
مامانی
12 بهمن 93 18:38
توکل به خدا این ماه قسمت نبوده ولی امید توازدست نده اندکی صبر سحرنزدیک است ان شاا...خدا یه نینی ناز بهت میده ومثل ما گرفتار میشی که نتونی سرتوبخارونی
مامان مهربون
پاسخ
انشالا عزیزم
مامانی
13 بهمن 93 1:15
سلام خانم گلی نترس هرچی خدا بخواد همون می شه و حتما بهترینه ان شاء الله که مشکلی نیست
مامان فرناز
17 بهمن 93 2:18
عزيزم انشاءاله زمانش كه برسه خودش مياد اصلا استرس نداشته باش و بهش فكرنكن
مامان مهربون
پاسخ
انشالا،