برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

سلام گلم

1393/12/5 9:27
نویسنده : مامان مهربون
909 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلدونم خوبی مامان جان؟
نی نی گلی ما این ماه هم در انتظار شماییم فقط یک هفته مونده به اینکه بفهمیم اومدی پیشمون یانهدلشکسته

بهرحال....

منو دعوا نکنی ها، اما دیروز یه کوچولو مردد شدم و به همسر جان گفتم فعلا دو سه ماه دست نگه داریم،

آخه شهریور ماه عروسی دایی جان شماست، و خیلی تدارک دیده، و منتظره که منو باباجونی شما با مامان جون
و باباجون بریم برای مراسم عروسیشون، منم نمیشه که با یه شکم ورقلمبیده ...خنده
اصلا اجازه پرواز هم نمیدن، تقریبا 20 ساعت پروازه

میدونی چیه هم خیلی دوس دارم که برم خیلی خیلی زیاد، هم خیلی دوس دارم که شما بیای، رفتن یه موقعیت 
خیلی خوبیه که دیگه پیش نمیاد، اما به خدا گفتم خدا جان من کار خودمو پیش میبرم، اگه قسمت باشه که برم
خب دیرتر باردار میشم، اگرم قسمت نباشه که قدم شما نی نی نازم رو جفت چشمام

انشالا بعدا با هم میریممتنظر

بهرحال هرچی خدا میخواد

خبر دیگه اینکه مرضیه زندایی شما شنبه انتقال داره، یعنی 4 روز دیگه...

گل نازم، خیلی دعا کن خیلی...

 

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان نفیسه
5 اسفند 93 14:20
هرچی خدا بخواد گلم
مامان الی
5 اسفند 93 18:17
به سلامتي عزيزم، گلم خداوند هر وقت صلاح بدونه ني ني رو هديه ميكنه، خودت رو زياد درگير نكن
مامان مهربون
پاسخ
انشالا