برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

بیتاب با تو بودنم

1394/2/6 16:11
نویسنده : مامان مهربون
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم 

چطوری مامانی؟ خوبی؟

عاشق حس مادرانه ام، هر دختری از همون بچگیش عاشق مادر بودنه، اینو میشه از همه عروسکاش پرسیدآرام

هنوز مادر نشدم

اما انگار همه ی وجودمی، عاشق حرف زدن با توام، هیچ چیز دنیایی به اندازه بغل کردن تو آرومم نمیکنه...

خدایا، خدایا نعمت مادر بودن رو از هیچ زنی نگیر، میدونم که تو خیلی خیلی بهتر از خودمون صلاح مارو میدونی، اما خب قربونت برم خودت این غریزه رو توی وجودمون گذاشتی نازنیم.

نگرانی های من بابت داداشم و خانمش تمومی نداره، خدایا...
خدایا قسمت میدم به همه ی مهربونیهات...

راستی نی نی کوچولم ، عمه جان شما توی دلش نی نی داره


انشالا شما هم هر موقع که صلاحه و خواست خداست بیای پیشمون و خونه ساکت ما رو پر از صدای خنده ها و گریه ها و حرف زدنای قشنگت بکنی عزیزدلم

من و بابا داریم تمام تلاشمونو واسه به وجود آوردن شما انجام میدیم

این ماه هم نشد، انشالا برای اردیبهشت دوباره تلاش و تلاش و تلاش...

یه شال گردن واست بافتم، دارم کلاهش رو هم میبافم، انشالا تموم که بشه عکسشو برات میذارممحبت

خیلی دوست دارمبوس

 

پسندها (6)

نظرات (7)

ارمغان بهشت
9 اردیبهشت 94 17:34
اشک خودمم کاش این اتفاقا هیچ وقت نمی افتادن!
ارمغان بهشت
9 اردیبهشت 94 17:36
عزیزم صاحب خونه اومد بعد از یک هفته ، و گفت شاید خودم بخوام برم توی خونه ، یه خونه دیگه گرفتیم
مامان مهربون
پاسخ
ای بابا خب چرا از قبل فکراشو نکرده بوداشکال نداره گلم انشالا یه خونه بهتر پیدا میکنید عزیزمتوکل به خدا
آمنه
13 اردیبهشت 94 23:58
دوست خووووبم.... مامانی مهربون.... امیدوارم به آرزوی قشنگت زود زود برسی.
مامان مهربون
پاسخ
مررررررررسی عزیزدلم
مامان فرناز
15 اردیبهشت 94 12:40
دوست خوبم خوش به حال ني ني شما كه همچنين پدر و مادر مهرباني داره و مطمئنم به زودي مي ياد پيشت
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزدلم ، انشالا انشالا
مامان الی
21 اردیبهشت 94 18:34
انشااله زود زود ني ني بياد تو دلت، ناراحت نباش داره ناز ميكنه ني ني خوشگلمون
مامان مهربون
پاسخ
آره این نی نی کچل ناز میکنه واسه ما
مامان الی
28 اردیبهشت 94 22:58
دوستم دلم برات تنگ شده كجاييييييييي
مامان مهربون
پاسخ
عزیزدلممنم دلم تنگ شده همین جاهام زیر سایه خدا...
مامان الی
4 خرداد 94 19:56
ماهي يه دفعه مينويسي؟ كجايي بيا يه خبري از خودت بده دوستم
مامان مهربون
پاسخ
چشم