برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

تولدم مبارک :)

1394/3/6 11:15
نویسنده : مامان مهربون
692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلمبوس
خوبی مامانی؟ مطمئنا خوبیمحبت
خیلی وقته که چیزی ننوشتم، راستش تو که نیستی حس و حال هیچ چیزی هم نیست...

اردیبهشت هم گذشت و من مامان نشدم... نازنین وقتش نشده یا اینکه خدا دوس نداره تورو به من بده؟
مطمئنا هر وقت که صلاح و خیر همه مون باشه خدا تو گل نازم رو بهم هدیه میده عزیزدلمبغل

عزیزجونم امروز روز تولد منهآرام بابا جونت نیستش، تقریبا یه هفته ست که رفته ماموریت

امسال اولین سالی بود که تولدم رو تنها بودم
البته دیشب دوستام کلی زنگ زدن و پیام دادن، امروزم مدیرعامل شرکتمون قافل گیرم کرد

اول صبح با یه گل خیلی قشنگ اومد سر میزم و تولدم رو تبریک گفت، حرکت جدیدی بود،

تا حالا واسه هیچ کس این مدلی تولد رو تبریک نگفته بود

خیلی ذوق زده و خوشحال شدم، قراره که انشالا شنبه توی شرکت واسم تولد بگیرنآرام

امشبم میرم خونه رضا داداشم، تا جمعه میمونم، خوبه که لاقل شب رو تنها نیستم، ولی خب بودن رامین یه چیز دیگه ست...

انگار همه ی وجودمهمحبت

نی نی جون راستشو بخوای خیلی حس قشنگی ندارم، 28 ساله شدم، چقدر سنم بالا رفته و تو نیستیغمگین

انشالا که خدا لطف کنه و زودتر تورو بهمون بدهمتنظر

فعلا خدانگهدارت گل نازم، دعا کن عزیزم خیلی دعا کن

دوست دارم به اندازه تمام دنیابوس

 

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان الی
8 خرداد 94 8:36
عزيزززززم، تولدت مبارك انشااله كه صد ساله شي دوستم م م م م، انشااله سال ديگه تولدت رو با ني ني خوشگلمون جشن بگيري
مامان مهربون
پاسخ
ممنونم الی جونم انشالا
مامان فرناز
16 خرداد 94 12:59
سلام عزيزم تولدت با تاخير مبارك اميدوارم هميشه شاد و سلامت باشي و سال ديگه سه نفري جشن بگيريد و تنهايي امسالت جبران باشه گلم
مامان مهربون
پاسخ
ممنونم عزیزدلمانشالا، ممنون از دعای قشنگت
مامانی
16 خرداد 94 15:11
عزیزم تولدت مبارک البته باچندروزتاخیر
مامان مهربون
پاسخ
مرسی خانمی
ايلقار
20 خرداد 94 8:50
سلام خانومي تولدت مبارك با خيلي تاخير. نگران نباش. ما هم مادر ميشيم.
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزدلم انشالا به امید خدا