برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

خدایا کمک میخوام یاری میخوام خیلی زیاد

1394/4/2 12:05
نویسنده : مامان مهربون
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم

 

این ماهم نیومدی تو دلم مامانی

 

انشالا توی این ماه رمضون بیای و روشنی زندگیمون شی، انشالا انشالا انشالا

 

امروز نوبت دکتر دارم ولی نمیرم، اصلا حسش نیست

اگه این ماه نیومدی، ماه دیگه قول میدم حتما حتما حتما برم دکتر

 

یه خبر دیگه هم دارم، بابات مدیر عامل شده، دعا کن تو کارش موفق باشه، خیلی دعا کن باشه؟

من یه کوچولو استرس دارم، انشالا خدا بهش کمک کنه و یار و یاورش باشه.محبت

پسندها (5)

نظرات (5)

ايلقار
3 تیر 94 8:01
سلام آرزو جون. خوبی انشالله.تبریک میگم به خاطر ارتقا پست همسرتون. ازین بابت الکی استرس نداشته باش.نماز روزه هاتون قبول درگاه حق.حتما مارو هم دعا کنید.
مامان مهربون
پاسخ
مرسی عزیزدلم به خاطر تبریکت، قربونت برم، اسمم نرگس هست نماز روزه شما هم قبول، محتاج به دعا هستیم خانوم
مامان الی
3 تیر 94 9:03
عزيزدلم انشااله اين ماه حتما حتما مامان ميشي عزيزم، ولي كاش يه دكتر ميرفتي نرگس، يه چكاب كردند ضرري نداره، انشااله توي تمام مراحل زندگيتون موفق باشي، به شما و همسرگرامي هم بابت ارتقاي شغلي تبريك ميگم
مامان مهربون
پاسخ
سلام الی جون، چه عجب خانوم زنگ زدم نوبتم رو برای 20 م تغییر دادم انشالا که مشکلی نیست ممنون بابت تبریکت
مامانی
6 تیر 94 0:07
سلام عزیزم مدیرعاملی همسرمحترمتونم مباررک
مامان مهربون
پاسخ
مرسی
مامان فرناز
6 تیر 94 9:45
سلام عزيزم صميمانه تبريك مي گم ارتقاء همسرتان را و دوستانه سفارش مي كنم هرگز و هرگز ذره اي استرس نه بخاطر اين و نه بخاطر آمدن ني ني نازنين نداشته باش تجربه ثابت كرده نداشتن استرس و آرامش فكري اولويت اول هركاريست الهي كه هميشه آرامش داشته باشي
مامان مهربون
پاسخ
قربونت برم فرناز عزیزم چشم تمام تلاشم رو میکنم که همه ی استرس ها رو از خودم دور کنم
مامان نفیسه
7 تیر 94 8:50
طاعاتتون قبول چشم و دلتون روشن التماس دعا عزیزای دلم
مامان مهربون
پاسخ
محتاج دعا هستم