برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

لباسای خوشگلت مبارک

1393/3/15 1:20
نویسنده : مامان مهربون
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوگولم...

چطوری مامان؟ خوبی گل نازم؟ وای خدا میدونه که چقدر دلتنگتم، دلم واست پر میکشه.

تقریبا یک هفته ی پیش تولد مامان جونت بود چشمک اگه بدونی چه کادوهای با مزه ای گرفتم،

اکثرشون مربوط با جنابعالی بود بوس

بابا جونی واسم فشار سنج خرید، گفت بخوایم نی نی دار شیم لازممون میشه، دیدی تورو خدا! گیج

لیلا هم دو دست لباس نی نی خرید واسه جنابعالی، گفت فروشنده هه گیر داده که چند وقتشه، انقد سوال پرسیده، که آخرش مجبور شدم بگم هنوز اقدام نکردن خنده

دیدی چه مامان خل و چلی داری؟ همه رو هم مث خودم به خل بازی وا میدارم زبان

مادر جونت بهم کیف هدیه داد، همکارامم یه دستبند چرم و طلای کیا هدیه دادن.

عکس لباس های لیلا و اون شلوارک ورزش پهلوانی که 3-4 ماه پیش از یزد واست سوغات گرفته بودم رو میذارم واست، یادگار بمونه، که بزرگ شدی با هم نگاه کنیم بخندیم به خل بازیهای مامانتقه قهه

راستی دیشب خواب دیدم 8 قلو به دنیا آوردم، میگم من خلم، بگو نه!تعجب

اینم از شلوارکت، پهلوون من!

پسندها (6)

نظرات (4)

مامانی
19 خرداد 93 20:00
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده شریف بیارید.منتظرتونیم
مامان کارن( رزیتا )
26 آذر 93 9:41
خیلی خوشگلن مبارکه
مادر
26 دی 93 9:37
واقعا خیلی خیلی باسلیقه هستین. خیلی خوشگلن
مامان مهربون
پاسخ
مرسی، اونجوریام نیست
مامانی
9 بهمن 93 13:24
کلی دلم آب شددددد