برای تو مینویسم نازنیم، زودی بیا تو دلم و بشو همه ی زندگیم

بازم...

1393/10/5 11:23
نویسنده : مامان مهربون
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کلوچه
خوبی؟ احوالات اون ورا چطوریه؟

بازم بابا رفته ماموریتغمگین الان یک هفته ست که رفته، احتمالا تا 20 روز دیگه هم برنمیگرده.
خیلی سخته، خیلی اذیت میشم، توی این شهر غریب و تنهاگریه
کاش لاقل تو بودی، خیلی دوس دارم الان باشی، اما بعید میدونمدلشکسته
دیروز خودم تنهایی رفتم سینما، کلی هم پیاده روی و پاساژ گردی.
این بادی ها رو هم واسه شما خریدم کوچولوبوس

پسندها (10)

نظرات (12)

خاله
5 دی 93 12:13
سلام خاله جون محمدحسين تو جشنواره شرکت کرده بهش راي ميدي؟عدد75 به 1000891010 بفرستين بهم راي ميدين ديگه يه نگاه به عکسم بندازين شايد خوشتون اومد ممنونم
مامان مهربون
پاسخ
عزیزم انجام دادم.
الي
5 دی 93 16:16
سلام دوستم خوبي؟ عزيزم منم مثل تو اقدام كردم براي ني ني اگر دوست داشته باشي با هم دوست باشيم
مامان مهربون
پاسخ
معلومه که دوس دارم
الي
5 دی 93 20:46
تو ليست دوستام اولين هستي عزيزم
الي
6 دی 93 8:35
سلام عزيزم خوبي؟ جواب گرفتي يه خبر بده، انشااله كه سلامتي عزيزم منتظرم، انشااله يه روزي بخواييم بريم جواب آزمايش بارداريمون رو بگيريم
الي
6 دی 93 14:38
دوستم چي شد آزمايش؟
مامان مهربون
پاسخ
یادم رفت برگه ای که برای نتیجه آزمایش هست رو بیارم تا از سر کار برگردم برم اونو بردارم آزمایشگاه تعطیل شده مرسی که به یاد من هستی
الي
6 دی 93 17:10
آفرين دختر خوب كه يادت رفت، خواهش ميكنم دوستم
مامان مهربون
پاسخ
قربونت دوستت این مدلیه
الي
7 دی 93 19:40
راستي دوستم اين زير دكمه ايي رو از كجا گرفتي؟؟ چقدر شد ؟
مامان مهربون
پاسخ
یه پاساژ هست خیابون ولیعصر نرسیده به میدون تجریش ، به اسم بازار ونک اون حراج زده بود، پک 7 تاییش 60 تومن جنسشون خیلی خوبه، خارنجکی هستن
کوثر
7 دی 93 20:28
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
مامان مهربون
پاسخ
کوثر جان من که بچه ندارم
لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 14:08
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان
مامان فرناز
11 دی 93 23:30
انشاءاله به سلامت بياد و بپوشه ني ني خوشگله
مامان مهربون
پاسخ
انشالا
مادر
22 دی 93 9:40
خیلی خیلی مبارکه
مامان مهربون
پاسخ
مرسی
مامانی
9 بهمن 93 13:21
سلام وای چه لباسای قشنگی خریدی ان شاء الله زود زود نی نی بیاد تو دلت برا منم دعا کن
مامان مهربون
پاسخ
ممنونم خالهچشمات قشنگ میبینم، محتاجم به دعا خانم